تكست زاخارنامه_نكنی باور
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ZedBazi و آدرس milad0121.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 2890
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

ZedBazi
ZedBazi




سیجل :
هر بار قهر میکردی
/میدونستم فرداش بر میگردی
اره داشتیم چند جا زنگ تفریح

ولی هر دفعه باز میومدم بکنم من از سرت باز
بگم تو دلمی،خوشگلمی،ککتلمی
/ حسمو میگیری مثل کوک رو لبمی
همه چی شروع بشه دوباره از نو دو قدمی

گرفتی اطمینانمو تحمل میکردی تو چتی ها منو
تو و من،بود مثل سریالمو
/ نگاه میکردم خوب میکرد خیلی حالمو
با هم،ولی بودیم دو تا ادم تک
/ که میشدیم تو البوما با همه تگ
ولی فصل ها رد شدن و دستا سرد شدن
/ حرفا بد شدن و ظرفا پرت شدن
من و تو که بودیم همش هی تو چشم
/ دیگه زیادیم واسه هم غی رو چشم
کاری نمیشه کرد ندیم هی طولش
/ اره حیف بودش
ولی بیا واقع بین باشیم
/ اگه عاشقیم باشیم/ ولی جدا از هم مث تاپ و جین باشیم
سیاوش اگه دیگه سیجل تو نیست
/ نکن پیرهن تو خیس
چونکه رابطه رودیگه دیدم اکثر چیزاشو
/ غذا که تمومه باید از سر میز پا شد


مهراد هیدن
 :
اگه بهت گفتم که سر نوشت بوده
/ داستانمون بد و زشت بوده

نه نکنی باور  /   نه،نه نکنی باور
اگه بهت گفتم که دیگه راهی نیست
/ خونمون بی تو خالی نیست

نه نکنی باور  /  نه ، نه نکنی باور


بهزاد لیتو
 :
توی بغل تو
/ بودش فقط لیتو
توی سختی ها با تو مث علف صبح

رسیدیم اخرشو ، سخته باورش تو
ولی باورش کن
/ هنوز یادمه چون
رفتیم تا تهش و خوب بود همه چی

میدونستم لبات میدن طعم چی
نکشیم پایین همو ارزشمون بیشتر از ادمی که هست جلوی اینمو
اول صبح میکردم من صبحونه درست
/ برات داغ میکردم شیر و نوتلا با تست
تا وقتی مسئولیت خونه ما با توست
/ همه چی رو به راه،درست

ولی اشکام ریختن شونه هاتو شست
خیلی چیزا گفتم که الان پشیمونم
/صورتم سفیده مثل گچه خونم
گفتی بچگونم ولی دیدی لشی تو من
/ دوس دارم رنگامون بازم پخش شه تو هم
ولی سیاه سفیدیم اصلا چی ها که دیدیم
/ سواره زندگی بودیم،الان پیاده میریم
تو هم دیگه هر چی ایراده دیدی
/ شاید هم دیگه رو زیادی دیدیم


مهراد هیدن و نسیم
 :

اگه بهت گفتم که سر نوشت بوده/ داستانمون بد و زشت بوده

نه نکنی باور  /   نه،نه نکنی باور
اگه بهت گفتم که دیگه راهی نیست
/ خونمون بی تو خالی نیست

نه نکنی باور  /  نه ، نه نکنی باور


سهراب ام جی
 :
همه چی خوب بود و اروم
/ انگار زندگی هم جور بود بامون
بوت بود پامون رو برفا و برگا
/ خاطره ها داشتیم ما هر بار و هر جا تو سرما و گرما
ولی الان که دیگه وقتی بغل همیم هم کسی دیگه سلام نمیده
چون برام رسیده همه دلارا رو هم
/ مثل فوتبال امریکایی کلاه ها تو هم
مثل خمارا تو ترک یهو صدا ها بلند میشد
/ در و همسایه همه چراغا روشن میشد
چرا با تو جنگ میشد ؟

چیه تقصیر من بوده
نه که رو نِرو همیم مثل دندون عقل کمبود وقت
/ واست گذاشتم و زدم بیرون از خونه شب
همش عوض میشدم مثل روزای تقویم
/ سرد بودم باهات مثل سوزای بد خیم
الان دم خونه دو تا چمدونه
/ کارای بچگونه
بختمون اب شد سالوادو دالی

عکسمون قاب شد ولی جاتو خالی

 پ دیگه کاری باری ؟


مهراد هیدن و نسیم
 :


اگه بهت گفتم که سر نوشت بوده
/ داستانمون بد و زشت بوده

نه نکنی باور  /   نه،نه نکنی باور
اگه بهت گفتم که دیگه راهی نیست
/ خونمون بی تو خالی نیست

نه نکنی باور  /  نه ، نه نکنی باور


نسیم
 :
شب زدی حرفتو
/  اتیش زدی عکستو
حرفتو پس بگیر

وقتی ازم خسته ای / رفتی که از این به بعد این یه قدر رابطه رو    میندازی دور ... میندازی دور


مهراد هیدن و نسیم
 :

اگه بهت گفتم که سر نوشت بوده/ داستانمون بد و زشت بوده

نه نکنی باور  /   نه،نه نکنی باور
اگه بهت گفتم که دیگه راهی نیست
/ خونمون بی تو خالی نیست

نه نکنی باور  /  نه ، نه نکنی باور



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 30 فروردين 1392برچسب:, :: 22:40 ::  نويسنده : milad xperia